077-916-1-916

שיווק אתרים באינטרנט

שיווק אתרים באינטרנט

שיווק אתרים בתוך האתר – Onsite

 

בחירת שם דומיין

שם הדומיין הוא קריטי בבואנו להקים אתר. רצוי לבחור דומיין קצר קליט בן מילה אחת אם ניתן. שמות דומיין ארוכים הם מכשול בםני הגולש המחפש להיכנס לאתר שלכם דרך שורת הכתובת. לאתר ישראלי רצוי לבחור סיומת co.il ושם דומיין שלא יקשה על ישראלים החלשים בשפה האנגלית. דומיינים מבוקשים נחטפים מהר, לכן אם כבר יש לכם רעיון לשם דומיין מוצלח, מהרו וריכשו אותו לפני שהמתחרה שלכם יקנה אותו.

יחס המרה

הצלחתו של אתר נמדדת על ידי יחס ההמרה שלו. יחס זה מוגדר כמנה המתקבלת מחלוקת כמות הגולשים שביצעו את הפעולה הרצויה באתר חלקי כמות הגולשים הכללית באתר. יחס המרה טוב ניתן לשפר באתר על ידי כתיבה שיווקית נכונה, פירטי יצירת קשר בולטים לעין, שיפור ההתמצאות באתר ועוד גורמים שיווקיים רבים. יחסי המרה משתנים מתחום לתחוםץ לכל תחום יש את המספר שלו הנחשב ליחס המרה מוצלח.

דף נחיתה

זהו הדף באתר שעולה בתוצאות החיפוש עבור חיפוש ביטוי מסויים. בעלי אתרים רבים מרכזים את כל מאמצי הקידום שלהם בדף הראשי בלבד, וזוהי טעות שיווקית נפוצה. בקידום ביטויי חיפוש שונים בנושא מסויים יש לקדם כל תת-נושא לדף המתאים לו באתר ובכך להגדיל את יחס ההמרה של האתר. שכן הגולש יגיע ישירות לדף בו נמצא התוכן אותו חיפש ולא יאלץ לחפש אותו בדף הראשי של האתר.

פורומים באינטרנט כאמצעי פרסום

פורומים באינטרנט הם דרך יעילה וזולה לשווק את האתר שלכם ולבנות לעצמכם שם כמומחים בתחומכם. חברים בפורום המתענינים בנושא שלכם יכנסו לאתר שלכם ואולי יהפכו ללקוחות. ככל שהפורום יהיה ממוקד יותר לנושא שלכם, כך תגדל כמות הלקוחות שתשיגו מהפורום. בנוסף קישורים איכותיים מהפורום יגדילו את ה PageRank של האתר שלכם ויקדמו אתכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל.

דף 404 ידידותי ואטקרטיבי

הודעת שגיאה זו : HTTP Error 404 – File or directory not found. המקבל גולש שהגיע לאתר שלנו תגרום לו לעזוב את האתר במהרה ובכך למעשה הפסדנו אותו. שרתי ה web מאפשרים לנו להציג דף מותאם אישית משלנו שישאיר את הגולש באתר. בדף זה נוכל להציע לו להכנס לאתר בדרכים רבות ואף לפרט בו את מגוון המוצרים, עם קישורים לדפים הרלוונטים, שהאתר שלנו מציע. כך בעצם השארנו את הגולש באתר ולא הפסדנו אותו למתחרים.

ניתוח ושיפור ROI

Return On Invetment – החזר על ההשקעה הוא הפרמטר החשוב ביותר כשמדברים על שיווק באינטרנט. פרוש מונח זה הוא פשוטו כמשמעו, כמה כסף הכניס לבית העסק שלנו אפיק פרסום מסוים, לעומת כמה כסף השקענו בו. ככל שהיחס בין המכירות להשקעה גדול יותר, כך נחשב אפיק פרסום למשתלם יותר. כדי לדעת באון מעשי לנתח ROI לאפיקי פרסום שונים אותם אנו מפעילים במקביל, יש לדעת מספר נתונים:

– מאיזה אפיק פרסום הגיע כל גולש.
– כמה כסף עלה לנו להביא את אותו מבקר לאתר שלנו.
– מה עשה אותו מבקר באתר ? – האם קנה/ יצר קשר או לא. זאת נוכל למדוד על ידי מתן קוד ספציפי לכל   מפרסם.

מכירות באתר

אתר שאינו בנוי כהלכה למכירה מאבד מהפוטנציאל ומההשקעה הכספית הכרוכה בקידומו ופרסומו במנועי החיפוש., לכל דף רישמו כותרת ברורה קצרה וקולעת הממצה את התוכן של אותו דף. הציגו את מוצריכם בצורה ברורה באתר, ודאגו להציג תמונות איכותיות ומושכות של מוצריכם. העבירו את המסר לגולש בפסקאות קצרות וממצות. על דפי האתר להיות לא עמוסים מדי. הציגו את פרטי יצירת הקשר במקום ברור ובולט באתר, אל תגרמו לגולש לחפש אותם. קראו לגולש לפעולה על ידי מתן הנחות למגיעים דרך האתר.

התמצאות וניווט באתר

הקפידו על תפריטי ניווט נוחים וברורים באתר. השתדלו שעומקם של התפריטים יהיה קטן ככל שניתן וזאת על מנת לא לעייף את הגולש בחיפושו אחר פריט מסוים באתר. באתרים המכילים מספר גדול מאד של פריטים הציעו לגולש מנוע חיפוש ידידותי עם פרמטרים לחיתוך החיפוש. הגולש יגדיר את הפרמטרים הרצויים לו ויבצע חיפוש שיציג בפניו את הפריטים העונים לקריטריונים שבחר.

תוכן איכותי

כתיבת תוכן איכותי לאתר היא בעלת חשיבות מכרעת בתהליך שיווק האתר. התוכן הוא הפנים של העסק שלכם באינטרנט, והגולש מתרשם מהעסק שלכם דרך תוכן האתר. ככל שתוכן האתר יהיה איכותי יותר כך יצא לאתר שלכם שם של אתר ברמה גבוהה יותר. תוכן מקצועי וברמה גבוהה מושך מבקרים לאתר שיפיצו את האתר לחבריהם ככל שהתוכן יהיה טוב יותר.

תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי לאתרים הינה מקצוע בפני עצמו, הדורשים נסיון, ידע והבנה בהנדסת האנוש והפסיכולוגיה של הגולשים. הגולשים באינטרנט נחשפים לכמויות גדולות של אתרים ומידע. ולכן אם באתר שלכם התוכן לא יהיה שיווקי ומוכר הגולש יעבור לאתרי המתחרים ויקנה אצלם.

קופירייטינג

כתיבת תוכן שיווקי לאתרים הינה מקצוע בפני עצמו, הדורשים נסיון, ידע והבנה בהנדסת האנוש והפסיכולוגיה של הגולשים. הגולשים באינטרנט נחשפים לכמויות גדולות של אתרים ומידע. ולכן אם באתר שלכם התוכן לא יהיה שיווקי ומוכר הגולש יעבור לאתרי המתחרים ויקנה אצלם.

 

שיווק מחוץ לאתר – Offsite

ניהול קמפיינים PPC

מנוע החיפוש גוגל נותן אפשרות פרסום לבעלי אתרים המבוסס PPC, כלומר המפרסם משלם לגוגל פר קליק ( כניסה לאתר דרך הפרסום בגוגל ). הפרסום מופיע בצד שמאל של תוצאות החיפוש וגם באתרים המארחים פרסומות של גוגל – רשת התוכן. היתרון הבולט של שיטת פרסום זו לעומת קידום אתרים אורגאני הוא שהקמפיין מופיע מייד עם פרסומו. לעיתים נרצה לפרסם מוצר מסויים במבצע לזמן מוגבל וקצר, במקרה כזה קידום אורגאני לא יתאים, שכן זהו תהליך הלוקח זמן. קמפיין ממומן יעלה מייד ולאיזו תקופה שנבחר. בנוסף נוכל להגדיר תקציב יומי ותקציב חודשי לקמפיין. למידע מפורט ומורחב אודות פרסום בגוגל קרא את פרסום בגוגל

כתובת האתר בחתימת האימייל

חתימת אימייל אוטומטית היא טקסט עם קישור לאתר שלכם המופיע בתחתית כל הודעת אימייל היוצאת מהארגון שלכם. התוכן שלה צריך לכללו קישור לאתר שלכם, כתובהת פיזית של בית העסק וכל תוספת חיונית אחרת שתחשבו עליה. תוספת זו היא בחינם מבחינתכם ויכולה לעזור רבות לארגון לאורך זמן.

תכנית שותפים

תכנית שותפים או בשמה המוכר יותר affiliate , היא תוכנית בה בעצם בעל אתר מביא תנועת גולשים לאתר אחר ומקבל אחוזים מהמכירות של הגולשים אותם הביא. הקישור לאתר המוכר מתבצע עם קוד מזהה של השותף. השותף מקבל בדרך כלל גישה לפנל ניהול בו יוכל לראות סטטיסטיקות של כמות גולשים שהביא לאתר המוכר, ואילו פעולות הם ביצעו באתר. לאתר מוכר יכולים להיות שותפים רבים המספקים לו תנועת גולשים. זוהי אחת הדרכים הפופולריות לשיווק באינטרנט.

מאמרים

אתרי מאמרים רבים נותנים אפשרות לפרסם מאמרים מקצועיים מקוריים ובכך נותנים במה שיווקית לבעלי אתרים. בגוף המאמר או בקרדיט המחבר ניתן להוסיף קישור לאתר ובכל בעצם להשיג תנועת גולשים ממוקדת לנושא האתר.