077-916-1-916

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

מנוע החיפוש של גוגל הוא הפופולרי ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט. הרוב המכריע של החיפושים נעשים דרכו. גוגל מציעה פלטפורמת פרסום משוכלת לבעלי האתרים, בה כל בעל אתר יכול להגדיר את התקציב ברמה היומית והחודשית ולנתח את אפקטיביות הפרסום. יתרון פרסום בגוגל לעומת קידום אתרים אורגאני הוא היכולת להעלות אותו מיידית ולפרק זמן קצר ככל שנרצה, מה שמתאים לקמפיינים המיועדים לטווחים קצרים כמו מבצעים/ סוף עונה/ מבצעים בתקופת החגים וכולי.

 

קמפיין ממומן בגוגל

ניהול קמפיין ממומן בגוגל דורש מאיתנו להגדיר קבוצת מילות מפתח, תקציב יומי, תקציב חודשי ומחיר קליק לכל מילה. באופן כללי ניתן לומר שמיקום מודעת מילים בתוצאות החיפוש הממומנות נקבע בשיטת המכרז, כלומר ככל שניתן מחיר גבוה יותר לכל מילת מפתח, כך נופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש עבור אותה מילה. כמובן שיש פרמטרים נוספים של איכות ורלוונטיות. אם מודעת המילים שלנו מנוסחת היטב ומשיגה הרבה יותר קליקים ( CTR גבוה יותר ) ממודעה שנתנה מחיר גבוה יותר משלנו ובשל כך מרוויחה יותר כסף עבור גוגל, אזי גוגל ימקם אותה גבוה יותר. לכן ננסח מספר מודעות מילים ונריץ אותן בקמפיין ונבדוק למי מהן יש אחוז הקלקות הגבוה ביותר ואז נבחר במודעה המנוסחת בצורה הטוב ביותר.

 

פרסום דרך גוגל באתרים ספציפיים

גוגל מאפשרת לבעלי אתרים לארח מודעות מילים פרסומיות. את המודעות שותלת גוגל לפי התוכן והעניין של הדף המארח. בעלי אתרים המפרסמים מודעות מילים יכולים לכוון את המודעות שלהם ברשת התוכן של גוגל לאתרים ספציפיים המארחים מודעות מילים.

 

פרסום דרך גוגל באתרי מתחרים

אתרים מתחרים המארחים מודעות מילים של גוגל הם יעד מצויין לכוון אליו את מודעות המילים שלנו ברשל התוכן של הקמפיין הממומן. גולשים שגיעו לאתרי המתחרים שלנו יחשפו למודעות המילים שלנו.

 

פרסום ממוקד מילות חיפוש בעמודי חיפוש של גוגל

ניתן להגביל את הקמפיין למודעות מילים בתוצאות החיפוש בלבד. ואז בעצם אנחנו שולטים על הביטוי אותו חיפש הגולש שלחץ על מודעות המילים שלנו. זאת בשונה מרשת התוכן, שם אין לנו מושג כיצד הגיע לשם הגולש ובאיז עניין. כמו כן בהגבלת מודעות המילים לחיפוש בלבד, לא יופיעו מודעות המילים בפרסום הצדדי בתיבות ה GMAIL של הגולשים.

 

פרסום ממוקד מילות חיפוש באתרי שותפים של גוגל

בפרסום ברשת התוכן נוכל למקד את מודעות המילים שלנו למילים ספציפיות ובכך יופיעו המודעות שלנו רק בדפי תוכן שגוגל מוצא את הנושא שלהם מתאים למילים שבחרנו. בכך בעצם אנו ממקדים את הפרסום שיתאים כמה שיותר לתוכן הדף בו מופיעות במודעות.

 

פרסום בגוגל ממוקד מדינה/איזור

כשאנו מפרסמים מודעות מילים של עסקים פיזיים למשל הממוקמים באיזורים מסוימים בעולם, אולי לא נרצה לבזבז קליקים על גולשים מאיזורים מרוחקים מהעסק שלנו. שכן גולשים אלו כנראה הם לא לקוחות פוטנציאלים בשבילנו. למטרה זו גוגל מאפשר לקבוע איזורים גיאוגרפיים שרק לגולשים מאותם איזורים יופיעו מודעות המילים שלנו.

 

פרסום בגוגל ממוקד שפה

גוגל מאפשרת בנוסף למקד מודעות מילים לגולשים בשפות ספציפיות, מה שעוזר למנהל הקמפיין למקד את קהל היעד של מודעות המילים לאוכלוסיה יותר ספיציפית. לדוגמא:
מודעות מילים המיועדות לקהל הרוסי בישראל, נוכל לקבוע שמודעות המילים שלנו יופיעו רק לישראלים הגולים ומחפשים בגוגל בשפה הרוסית.

 

פרסום בגוגל עם doubleclick.com

לאחר שרכשה לאחרונה גוגל את חברת דאבלקליק נצא בעתיד הקרוב מוצרים מודרניים יותר בתחום הפרסום כגון פרסומות וידאו ואודיו חיות שיופיעו לצד מודעות המילים. כנראה שגם נראה פרסומות בתחית כל סרט המאוחסן ב GoogleVideo. גם בעלי אתרים יוכלו לשלב באתרים שלהם סירטי פרסומת