077-916-1-916

הטמעת מילות מפתח באתר

הטמעת מילות מפתח באתר

על מנת  שנוכל לקדם את מילות המפתח שבחרנו וכחלק מתהליך האופטימיזציה של האתר, נבצע תהליך של שילוב  מילות המפתח בטקסט באתר.

חלוקת מילות מפתח לדפי האתר

את מילות המפתח שבחרנו נחלק בין דפי האתר. לדוגמא: באתר של עורכי דין, נשייך את הביטוי "עורך דין" לדף הראשי ואת הביטוי "עורך דין תעבורה" לדף פנימי המדבר על דיני תעבורה ( זאת בהנחה כמובן שיש כמה תחומי עיסוק משפטיים באתר זה). כלומר את הביטוי הראשי בתחום נשייך לדף הראשי וכל ביטוי נישה נשייך לדף פנימי המציג תוכן המתאים לנישה זו. ככלל אצבע ניתן לומר שלא מומלץ לשייך יותר משני ביטויי מפתח לדף. כל זאת מהסיבה שאנו מעונינים שמנוע החיפוש יציג בתוצאות עבור חיפוש של "עורך דין תעבורה"  ישירות את הדף המתאים ולא את הדף הראשי, על מנת להקל על הגולש במציאת מבוקשו.

מילות מפתח ב – TITLE

לכל דף יש title עליו מסתכלים מנועי החיפוש ונותנים לו משקל רב. לכן ב title של כל דף יש להכניס את מילות המפתח של אותו דף. ככל שב title תהיינה פחות מילות מפתח, כך יהיה כוחן של מילות המפתח הנמצאות בה גדול יותר.

תפריט ניווט באתר

את מילות המפתח נטמיע גם בתפריטי הניווט באתר. לדוגמא: באתר של משרד עורכי דין העוסק בין היתר בדין הפלילי, נכתוב את המילה "דין פלילי" באופציה בתפריט המקשרת  דף העוסק בדין פלילי. בדרך זה נגרום למנוע החיפוש "להבין" מה הוא נושא הדף המקושר, ובכך נקדם את הדף על ביטוי המפתח שלו: "דין פלילי".

כותרות הדפים השונים באתר

לכל דף  יש כותרת ראשית אחת  המיושמת על ידי תגית ה- html h1 וכותרות משנה נוספות המיושמות על ידי תגיות ה-  html h1, h2, h3  וכולי. את מילת המפתח של הדף נשים בתור הכותרת הראשית של הדף. כותרות המשנה  כדאי שיכילו ביטויים המכילים את מילת המפתח של אותו דף. לדוגמא: באתר רהיטים בו יש דף של מטבחים, נשים ככותרת ראשית "מטבחים" וככותרות משנה אפשריות נוספות: "מטבחים מעץ מלא", "מטבחים מפורמייקה" וכולי.

תוכן הדפים באתר

לכל דף בו יש תוכן טקסטולאי נשבץ את מילות המפתח של הדף בריכוז גבוה יחסית לשאר המילים בטקסט. וכך בעצם נגרום למנוע החיפוש "להבין" מהו נןשא הדף. מילים מודגשות בדף נדגי על ידי תגית ה – html<strong> ולא עלי CSS וזאת מכיון שגוגל מתייחס לתגית זו כמונחית תוכן לעומת CSS שהוא מונחה עיצוב.

תמונות באתר

לכל תמונה המופיעה בדף מסויים באתר, יש לצרף את תגית ה- html, alt וזאת בכדי לגרום למנוע החיפוש להבין מה בתמונה ( מנועי חיפוש אינם קוראים ולא מבינים את תוכן התמונות ). לדוגמא: באתר של מסעדת סושי המציג מנת סושי סשימי בתמונה בתפריט יש לצרף לתמונה של מנה זו את התגית הבאה "סושי סשימי" = alt.

תגיות מטה – meta tags

למרות שגוגל מתעלם כמעט לחלוטין (למעט דפי אתרים שלא מכילים תוכן טקסטולי בכלל ) מנועי חיפוש עדיין מסתכלים ומשתמשים בהם. יש למלא בתגייות אלו את מילות המפתח של אותו דף.

קישורים חיצוניים לדפי האתר

במסגרת תכנית בקישורים לאתר יהיו קישורים לדפי האתר, על כל קישור שכזה להכיל את מילת המפתח של אותו דף ובכך "יבין" מנוע החיפוש את נושא הדף ובכך בעצם יקודם דף זה במילת מפתח המבוקשת